UDA Holdings terima anugerah Most Successful Sustainable Valuable Brand
top of page
  • Wartawan Nabalu News

UDA Holdings terima anugerah Most Successful Sustainable Valuable Brand

23 Mac 2023

Oleh Wartawan Nabalu News


KUALA LUMPUR: UDA Holdings Berhad mencipta kemenangan pertama bagi tahun 2023 dengan meraih anugerah 𝘔𝘰𝘴𝘵 𝘚𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴𝘴𝘧𝘶𝘭 𝘚𝘶𝘴𝘵𝘢𝘪𝘯𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘝𝘢𝘭𝘶𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘉𝘳𝘢𝘯𝘥 bagi ketegori Property Management.


Anugerah itu disampaikan pada Majlis The BrandLaureate Sustainable Business & Inspirational Achievement Award 2022-2023, di Hotel Majestic, Kuala Lumpur, baru-baru ini.


Penganugerahan ini diterima oleh Presiden yang juga Ketua Pegawai Eksekutif UDA Holdings Berhad Datuk Sr Mohd. Salem Kailany.

Tema rasmi bagi majlis anugerah ini adalah 𝘜𝘱𝘸𝘢𝘳𝘥, 𝘍𝘰𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥 & 𝘖𝘯𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘛𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘎𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘚𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴𝘴 – 𝘚𝘦𝘦, 𝘔𝘰𝘷𝘦 & 𝘎𝘰 𝘉𝘦𝘺𝘰𝘯𝘥! juga seiring dengan penjenamaan baharu UDA: LIFE yang memfokuskan kepada kelangsungan serta kelestarian dalam kehidupan.


Turut sama hadir Ketua Pegawai Operasi Pengurusan Aset Kumpulan UDA Azrudyn Rashid dan Naib Presiden Kanan Bahagian Pelaburan dan Pengurusan Harta UDA Mohd Nazri Jamiran.

photo6052951033375730345_edited.jpg

ABOUT US

Nabalu News is an online news portal that will bring you all the latest news and stories from Malaysia, particularly Sabah.

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

© NabaluNews.com

bottom of page